مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 14:002021-01-07پزشكي

آمار کرونا در البرز| 2 نفر جان باختند و 42 نفر بستری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 42 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند، گفت: در همین مدت زمان دو البرزی بر اثر بیماری کوید 19 جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: طی روز گذشته تا امروز از میان مراجعین مشکوک به کرونا به بیمارستان های استان البرز 42 نفر بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: در حال حاضر 320 نفر در بیمارستان های البرز بستری هستند در حالیکه در زمان اوج بیماری این آمار به هزار نفر نزدیک شده بود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: از این تعداد 98 نفر بیمار قطعی کووید - 19 هستند، همچنین طی این مدت دو بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و مجموع جانباختگان به 2 هزار و 605 نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را 29 هزار و 76 نفر اعلام کرد و گفت: همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 26 هزار و 142 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونا در البرز| 2 نفر جان باختند و 42 نفر بستری شدند

آمار کرونا در البرز| 2 نفر جان باختند و 42 نفر بستری شدند